Sidor

tisdag 14 januari 2020

Tisdag

Idag är jag hemma med vab. Yngsta sonen vaknade upp med feber så det var bara att stanna hemma. Så idag har dagen inte bestått av så mycket mer än soffhäng och slötittande på olika sorters devices.
Jag har även passat på att plocka lite bland mina skönhetsprodukter i badrummet och organiserat dem. I år hade jag The Body Shops adventskalender så det blev en hel del nya saker. Måste verkligen rekommendera den och jag kommer att köpa den till mig själv i år igen.
Till middag idag blir det krispiga tofupinnar med potatismos. Barnen verkar uppskatta denna rätt.


Morgonens frukost blev nygräddade kalljästa frukostfrallor som jag gjorde igår kväll och gräddade på morgonen.
Så goda!
Receptet hittar du snart här!

Idag kom min leverans från Apotek Hjärtat som jag gjorde genom My Bonus
Jag beställde ett helt gäng med nya D-vitaminer då jag verkligen anser att det är superviktigt att vi får i oss det som kosttillskott nu när solen lyser till största del med sin frånvaro. 
Se mitt inlägg om D-vitamin här.



Jag valde att köpa från Apotek Hjärtat då de hade extrapris på sina egna kosttillskott. Tyvärr, så blir dessa inte veganska men just nu är det lite så att plånboken får styra över det. När jag hittar ett bra och billigare alternativ så meddelar jag det här direkt. 
Jag passade även på att köpa lite migräntabletter och både flytande- och tablettalvedon då det vekade vara billigare än att köpa det direkt i affären. 

Mitt köp gjorde jag på telefonen och gick in genom My Bonus appen.
My Bonus är ett företag som ger pengar tillbaka för varje köp du gör vi deras app. Man får tillbaka en vis procent från den köpsumman man gör. 
På mitt köp från Apotek Hjärtat som kostade 345kr fick jag tillbaka 17kr från My Bonus
Hittills har jag lyckats tjäna ihop över 300kr som jag snabbt och enkelt kan föra över till mitt bankkonto och sätta in på mitt sparkonto.
Jag rekommenderar verkligen My Bonus och man kan även värva kompisar och få 50kr i startbonus. Så om ni vill bli medlemmar använd gärna länken som finns här så får ni en startbonus på 50kr.

Love
Sunie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar