Sidor

onsdag 15 januari 2020

Onsdag

Idag fortsätter vi med vab. Barnen är hemma. Dock var vi idag tvungna att ta oss ur hus då dottern lyckades igår kväll tappa sitt ena örhänge i sitt nytagna hål. Så igår kväll fick jag tvätta av hålet och sätta in ett av mina guldörhängen. Men jag var inte så sugen på att hon skulle springa runt med det på förskolan samt att jag vill att hon ska ha medicinskt testade örhängen i sina 4 dagar gamla hål. 
Så det vara bara att ge oss ut i dag och försöka hitta några. Som tur var hade apotek Hjärtat Blomdahls örhängen. På vägen passade vi även på att lämna in saker till secondhand som jag har haft i bilen ett tag. Barnen fick även köpa varsin sak. 


Så när Lilla A sov passade vi på att spela det nyinköpta sällskapspelet. Ett kunskapsspel som visade sig vara riktigt roligt och väldigt kunskapsgivande för barnen.  Rekommenderas varmt. 
N hittade även ett par rullskridskor så nu längtar vi ännu mer till våren och tills de sopar gatorna.


Jag har ett mål under året att gå ner 10kg i vikt och bli mindre pluffsigare i min kropp. Men jag har verkligen inte orken; tiden eller lust att ta mig till gymmet en eller flera gånger i veckan. Det har aldrig varit min grej. Så nu försöker jag mig på att träna 10 minuter varje kväll genom att titta på olika träningsfilmer på Youtube. 
Idag följer jag Chloe Ting och hennes träning. Idag och igår gjorde jag träningen nedan. Jag måste säga att det känns i magmusklerna idag. Usch vad jag är otränad. Men det är så kul att jag märker skillnad. 


jag gjorde även ett träningspass med ben och rumpa med Chloe idag då magen inte riktigt orkade att jag fullföljde hela magträningen.  
Har tagit lite före bilder samt att jag mäter mage, rumpa och lår varje vecka för att se skillnad. 

Love
Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar